Posted by: etwinningcomeniusproject | October 9, 2011

Sugrįžus iš Ispanijos…

Daugiau nuotraukų

MILDA
Pirmąją dieną atvykę į Barseloną mes aplankėme Sagrada Familia katedrą. Mane sužavėjo jos architektūra. Ši katedra buvo pradėta statyti daugiau kaip prieš 100 metų ir iki šiol vis dar tobulinama. Katedra pakeri šviesa sklindančia pro nuostabius spalvingus vitražus.
AUGUSTĖ
Mokykla buvo šviesi ir didelė. Aš manau, kad pamokos panašios į mūsų, bet mokiniai rašė ne į sąsiuvinius, o į atskirus lapus. Mokytojai pasirodė geri, o mokiniai draugiški. Mokykloje buvo daug dekoracijų su lietuvių, katalonų ir švedų vėliavomis. Taip pat visus nustebino ir pralinksmino nuotraukos, kuriose anglų kalbos mokytojos žaidžia futbolą Barselonos komandose.
ERIKA
Trečiadienį mes lankėmės Technologijų Integracijos Vic Institute, kur Dimitri Barua, aplinkosaugos Barselonoje prezidentas mums skaitė paskaitą apie klimato pasikeitimą. Matėme ekspoziciją ir skaidres, patiko, kad visą laiką lygino visas tris projekto šalis. Mums uždavė klausimų ir atlikome testą, kuris patikrino kiek iš tikrųjų žinome apie kylančią grėsmę aplinkai. Gavome ir dovanų kepuraites imituojančias Europos sąjungos vėliavą, kurios labai pravertė kitą dieną Viduržemio jūros pakrantėje.
VAIDA
Man labai patiko apžvalginė ekskursija po Vic, kur pamatėm senamiestį, miesto aikštę, katedrą, Romėnų šventyklą. Buvo labai smagu ir manau, kad ekskursija patiko visiems. Aš niekada nebuvau mačius panašių vietų.
GRETA
Tos sunkios dienos (trečiadienio)vakarą katalonai surengė susipažinimo vakarėlį. Mes truputį jaudinomės, nes buvome pasiruošę dainuoti ir groti. Pirmieji į sceną žengė katalonai. Jie puikiai pasirodė: gražiai dainavo ir nuostabiai grojo gitarom. Po jų ėjo švedai. Jie parodė savo šalies tradicinį šokį, pagrojo pianinu. Paskutiniai, bet ne prasčiausi išėjome mes, lietuviai. Dainavom dvi lietuviškas dainas, o Diana pagrojo pianinu. Po to visi vaišinomės, buvo labai linksma ir smagu.
AIDAS
Ketvirtadienio rytą kaip visada atsikėlę 7 val. nuėjome į mokyklą, kur jau mūsų laukė autobusas į Costa Bravą. Pakeliui matėme daug įdomių dalykų: kalnų, skardžių, tunelių. Nuvykę nuėjome į prieplauką, kur sulipome į laivą, išplaukėme aplink Illes Medes salą, Jūros rezervatą. Tai buvo tikrai įspūdinga: aukštos, aptūptos žuvėdrų uolos, smaragdinis vanduo pilnas įvairiaspalvių žuvų, beje, jomis galėjome pasigrožėti pro laivo triume specialiai tam įrengtais langais. Taip pirmą kartą pamatėme povandeninį pasaulį. Nepakartojami įspūdžiai išliks ilgam.
GRETA
Ketvirtadienis buvo viena iš geriausių dienų, nes važiavom maudytis Viduržemio jūroje. Labiausiai įsiminė be proto sūrus vanduo ir keistas „smėlis“ –akmenukai. Viduržemio jūra šilta net ir spalio mėnesį, tai ne mūsų Baltija. Mes taškėmės vandeniu, maudėmės, valgėm ledus ir žinoma, dalinomės įspūdžiais apie kelionę… Niekada nepamiršiu tos dienos!

MARTYNA
Penktadienį aplankėm Barselonos senamiestį, matėme daug gotikinių katedrų ir bažnyčių. Las Ramblas gatvėje pirkome suvenyrus ir lauktuves namiškiams, draugams. Nustebome pamatę gyvas gatvės statulas, kurios juda tik sumokėjus ir pritraukia daug žiūrovų. Po pietų lankėmės mokslo muziejuje, fotografavome dinozaurų skeletus, vaikštinėjome Amazonės džiunglėmis ir net patyrėme tropinį lietų. Buvo tikrai smagu.
DIANA
Gaila, bet šeštadienį atėjo metas atsisveikinti, buvo taip liūdna, norėjosi likti nors dar kelioms dienoms. Nuotaiką praskaidrino siurprizas oro uoste, kur susitikome mūsų krepšininką Joną Valnčiūną, jis mielai su mumis nusifotografavo, dalino autografus ir net papasakojo , kad atostogavo Barselonoje. Grįžome namo, lauksime kelionės į Švediją bei savo naujųjų draugų atvykstant pas mus.

Barcelona

Katalonų įspūdžiai elektroninėje knygoje

Skaityti knygą

Catalan students reflections on in twinspace