Posted by: etwinningcomeniusproject | March 2, 2012

Susitikimas Švedijoje, Dalby

Oro uoste

PIRMA DIENA

Kelionę pradėjome dainuodami,oro uoste mūsų paprašė padėti reklamuoti sveiko maisto produktus, už tai buvome pavaišinti sveikais užkandžiais. Skrydis neužtruko, buvo įdomu dairytis pro langą ir stebėti pasaulį iš aukštai. Kopenhagoje mus pasitiko švedų mokiniai su mokytoja ir palydėjo į Lund, kur jau laukė likusieji mokiniai, ir kur vėliau susitikome su atskridusiais ispanais.

Nustebino oras, kai atskridome buvo +10 ir švietė saulė, visur žydi pirmosios pavasarinės gėlės.

Emma,Agne,Auguste,Svala ir Ellen

ANTRA DIENA

Dieną pradėjome mokykloje, kad geriau susipažintume,atlikome įvairias užduotis, kurios leido vieniems kitus geriau pažinti ir sužinoti. Vėliau pasiskirstėme į grupes: vieni dirbo prie internetinio puslapio TOOLS FOR SCHOOLS ,kiti ruošėsi vaidinimui “Harry Spotter” apie energijos taupymą, kurį vėliau nufilmavome, dar kiti ėjo į pamokas. Po pietų vykome į ekskursiją į Lundą, kur apžiūrėjome Kultūros muziejų (jis mums priminė Rumšiškes), Lundo katedrą ir universitetą. Vakare dar laukė vakarėlis su pasirodymais.

Pasakoja Aušrinė: Trečiadienio vakarą mes dalyvavome susipažinimo vakarėlyje kuris įvyko mokykloje. Pirmiausia įvyko šalių prisitatymai. Pirmieji pradėjome mes: padainavome dainą lietuvių kalba. Po to  švedai mums parodė savo sukurtus filmus energijos taupymą. Vėliau ispanai mus visus nudžiugino savo padainuota daina nors ir nieko nesupratome, bet buvo linksma. Kai baigėsi šalių prisistatymai mes buvome pakviesti paragauti jų pačių pagamintų valgių.Vėliau prasidėjo šokiai ten buvo labai smagu ir linksma.

Saga,Laura,Aiste,Auguste

Ville, Aidas,Emma, Neila ir Emma

TREČIA DIENA

Po pirmos pamokos išvykome į Malmö, kur apžiūrėjome senamiestį ir lankėmės Malmö muziejuje parodoje apie Klimato atšilimo pasekmes. Turėjome ir laisvalaikio pasivaikščioti bei pasidairyti po miestą. Kaip į prasta vakarą praleidome Jonathan namuose, kur visiems buvo labai gera ir smagu.

Pasakoja Augustė:Trečią dieną mes nuėjome į Malmo muziejų. Muziejus parodo ne tik istoriją, kultūrą ir technologijų plėtrą regione, bet ir geologijos bei gamtos istorijos aspektus. Ten buvo pasakojama, kad globalinis atšilimas yra labai blogas dalykas. Daug žmonių miršta dėl globalinio atšilimo. Malmo muziejuje visi buvo labai pavargę, todėl buvo sunku susikoncentruoti į informaciją.

View more presentations from luftgrop
KETVIRTA DIENA
Penktadienį klausėmės paskaitos apie ekologiją, vėl dirbome prie internetinio puslapio ir užbaigėme vaidinimą, kepėme pyragus bei siuvome. Po pietų aptarėme nuveiktus darbus, peržiūrėjome vaidinimą, katalonų sukurtą ekologišką virtualų namą ir pasivaišinome pačių keptais pyragais. Ir dar ne viskas, nuskubėjome ruoštis į ledo areną, kur ne tik linksmai pačiužinėjome, sužaidėme ledo rutulį, bet ir prisijuokėme iš tų, kurie nemokėjo čiuožti. Vakare-atsisveikinimo vakarėlis pas Jonathan!
PENKTA DIENA
Prabėgo savaitė ir atėjo laikas atsisveikinti. Ir toliau dirbsime numatytus darbus: kursime “Comic strip”, žiūrėsime filmą “No Impact Man”, pildysime internetinį puslapį ir lauksime savo draugų Lietuvoje gegužės 9-13 dienomis!